درد دل با خدا .......................





















پرنسس تاریکی

خوشبختی همان لحظه ایست که احساس می کنی خدا کنارت نشسته و تو به احترامش از گناه فاصله می گیری.

خدا جون !

من,همون بنده ی کوچولوی همیشگیت , همونی که واست از همه می گفت ، اهل جازدن نیستم اما...انگار حس می کنم یه کوچولو کم آوردم...

خدا جون تقدیر من چیه ؟فکر نمی کنی با این بازی ها خسته میشم؟!من چیزی از حکمت حالیم نیست ،تو نشونم بده حکمت این چیه.؛ می خوای امتحانم کنی؟یا از کم عقلی و تنبلی خودمه که حالا اینجام ؟ همه دارن همه ی زورشون رو می زنن که بهم ثابت کنن بد شانسم ، تو که نمی خواد زور بزنی یه اشاره هم کنی بسه ، با این اشارت می تونم به تموم دنیا ثابت کنم من بد شانس نیستم . خدایا این بنده ی کوچولوت کم آورد همونی که همیشه می گفت من از سختی ها محکم ترم ، همونی که همیشه جلوی سختی ها سینه سپر می کرد ؛ چون تو رو داشت میشه حالا یه بار جای من تو سینه سپر کنی جلوی مشکلاتی که خستم کرده ؟اگه تو سینه سپر کنی همه ی سختی ها میشکنه ، یکم به من فکر کن...

میدونم اونقدر بدم که حق ندارم باهات صحبت کنم ولی تو به خوبی خودت این بنده ی بی ارزش رو ببخش ، حرفایی رو که زدم تو به پای کفرو و گله نگیر فقط خواستم یکم هم به من فکر کنی ...

خدا جون واسه تو دو سال هیچی نیست چون نمی خوای روزای عمرت رو بشمری ولی واسه من یه عمره ، اینا روزای طلاییمن خودت یه راه پیش پام بذار 

.

.

.

.

.

خودت میدونی هنوزم عاشقانه دوستت دارم پس از حرفا م ناراحت نشو من که جز تو کسی رو ندارم واسش حرف بزنم . بهم یه لبخند بزن محتاج لبخندتم...



نظرات شما عزیزان:

kiki
ساعت14:45---23 شهريور 1391
سلام سایه جون مرسی عزیزم لینکاندی مرا
بیا یه اپ کوچولو کردم
منم یه وقتایی دلم میگیره کم میارم غصه همه وجودمو میگیره دیگه نمیتونم ادامه بدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 23 / 6 / 1391برچسب:,ساعت 7:47 قبل از ظهر توسط سایه|


آخرين مطالب

Design By : Pichak